22 июня 2014 г.

Vara 2014

Și săptămîna aceasta a fost doldora de activități: excursie la muzeul ”Casa părintească” din s. Palanca, Călărași, master classe, ore de lectură, întîlniri cu personalități interesante și multe, multe altele.
Iată încă cîteva impresii:

Я  получила массу положительных впечатлений от поездки в Родительский Дом. Мне очень понравилось, как рассказывали, было очень увлекательно. Было красиво и по-домашнему уютно, что не хотелось оттуда уезжать.  Я узнала очень много: что значат вышивки на платках, как их правильно «читать». Я очень рада,что мы посетили это прекрасное место – «Родительский Дом».
Юля ХИЦЕНКО 12 лет

Mi-a placut mult la această tabară! Am aflat multe lucruri noi. Mi-am facut prieteni noi. În acestă tabară, în fiecare zi, se întîmplă ceva nou! Am mers în multe excursii! Am desenat, am facut diferite lucrări din lemn și lut și am dansat, ne-am distrat. Copiii pe care i-am cunoscut sunt veseli, deștepți. La această tabără sunt prima data și nu cunoșteam pe nimeni, dar acești copii m-au învățat sa nu fiu timid. Astfel mi-am facut o mulțime de prieteni noi!
Mihai DABIJA, 11 ani



В детском лагере я познакомилась с новыми друзьями. Они добрые, отзывчевые. Мою лучшую подругу с которой я познакомилась зовут Юля Хиценко. Сегодня мой последний день в лагеге и мы с ней обменялись телефонами и будем дружить дальше. С этого дня мы с ней лучшие подруги. К нам приходит психолог мы играем, общаемся и каждый раз здороваемся друг с другом  разными спосабами. Мы посещаем разные места и мне это нравится.
Юлия ТЕРСАК, 11лет

Mie mi-a placut cel mai mult in muzeul  din Calarasi. Am ramas surprinsa de curatenia si frumusetea muzeului. Erau multe flori multicolore si parfumate in curtea scolii. In muzeu erau multe obiecte noi si vechi care iti bucurau ochiul. Haine populare, rochii, prosoape, asternuturi ornamentate etc. Dna Tatiana – stapina, ne-a dus in trecut prin povestirile si legendele ei. Ea ne-a spus ca aceasa casa in trecut a apartinut parintilor ei. Muzeul l-a reconstruit ea insasi. Mi-a placut foarte mult aceasta excursie. Am indragit si mai mult raionul Calarasi si sper ca o sa-l mai vizitez odata.  
Ala TARLAJANU, 11 ani

Мне очень нравится в этом лагере.  Мне понравилась экскурсия в «Родительскй Дом». Еще мне понравилось лепить рисовать мастерить что-то из бумаги. Мне понравилось проводить время с психологом. Я люблю находиться в этой библиотеке. Здесь хорошие дети с которыми я подружилась.

Гайбалиев ДЖАМИЛЯ, 10 лет

Комментариев нет:

Отправить комментарий