18 июня 2014 г.

Mai citim?


Astăzi, dragii mei, vă propun să mai răsfoim cîteva file din cartea lui 
Iulian FILIP 
Urmele mele frumoase.
Trecem la litera 
B!


Biblilică mititică

       Păsărică bibilică,
parc-ai fi cu totul mică:
cum de-ai stat, ce-ai așteptat,
cine te-a împestrițat
cum nu-i pasăre în sat?
       M-a împestrițat, cred eu,
într-o joacă, Dumnezeu,
ca să am un semn al meu.
Crezi că-i rău?



Bostanul și curcanul

Trece înfoiar curcanul,
Râde de sub gard bostanul:
– Ce te umfli, bre curcan,
parcă-ai vrea să fii bostan?



Brâu

Eu am brâu și tu ai brâu
și ne ținem împreună
precum spicele de grâu
ș-aluneii în alună.
Brâu, brâuleț,
joc săltăreț!

Pas la pas și cot la cot
într-un brâu umăr la umăr,
vreau să-i număr și nu pot –
să dansăm, pe urmă-i număr!
Brâu, brâuleț,
joc săltăreț!


Bună-i ziua?

       Bună-i ziua?
       Bună, bună,
dar... n-am pâine, nici alună,
nici-un măr și nici o prună,
cum să zic că ziua-i bună?
       Poftim pere și-o alună,
două mere. Dar... n-am prună.
Ziua-i bună?
       Bună, bună!
Dar... nu ai înc-o alună?




FILIP, Iulian. URMELE MELE FRUMOASE. – Ch.: Prut, 2013. – 160 p.

Комментариев нет:

Отправить комментарий