9 февраля 2013 г.

Zîmbiţi, vă rog


Un om bate la poarta unei case. Un cîine se ridică în două labe şi îi spune de peste gard:
- Nimeni nu e acasă!
Omul leşină de spaimă. Cînd îşi revine, îl întreabă pe cîine:
- Dacă eşti cîine, de ce nu latri?
- N-am vrut să te sperii...


***
Sandu e foarte neascultător la grădiniţă. Mama îi spune:
- Dacă te porţi urît, o să te schimbăm cu un copil bun!
- Imposibil!
- De ce?
- Păi cine e prost să schimbe un copil bun cu unul rău?!


***




Petruţ: Nu pot merge azi la şcoală!
Tata: De ce nu?
Petruţ: Nu mă simt bine.
Tata: Unde nu te simţi bine?
Petruţ: La şcoală!


***


Gigel vine de la grădiniţă zgîrîiat pe faţă, pe gît, pe mîini...
Mama: Doamne sfinte, ce s-a întîmplat?
Gigel: Am făcut hora în jurul bradului.
Mama: Şi de ce eşti zgîrîiat în halul ăsta?
Gigel: Eram puţini...


***


Profesoara: Copii, ce fapte bune aţi făcut în vacanţă?

Ionel: Eu am ajutat o bătrînică să tracă strada.
Vasile: Eu l-am ajutat pe Ionel să o treacă  strada.pe bătrînă.
Mihai: Eu i-am ajitat pe Ionel şi Vasile să treacă bătrînica strada.
Profesoara: Dar de ce a fost nevoie tocmai de trei oameni să treacă o bătrînică strada?
Mihai: Dacă bătrînica se opunea: nu vroia să tracă strada!


Комментариев нет:

Отправить комментарий