4 сентября 2014 г.

Mai citim?



Demultișor nu am mai răsfoit cartea lui Iulian FILIP Urmele mele frumoase. Astăzi vedem ce scrie la literele – surori E și F






Elefantul și Ecuatorul


Elefantul a iernat
toată iarna ... dez-bră-cat.
E călit? Are cuptor?
Ce cuptor? –
Are un e-cu-a-tor!

Ene în perne


E-he-he, bătrâne Ene,
ce mi-ai pus în pat și-n perne?
Că mi-i somnul luuuung, moș Ene,
și mă râd mii de Elene!
Eu sunt mic și am bunic

Eu sunt mic și am bunic,
dar bunicul meu e mare
și-are multe buzunare,
dar ce fel de buzunare
și ce fel de bunic mare,
dacă-n buzunare n-are
ce-ar dori-un nepot mai tare?
Dar nepoții ce-ar vrea oare
să găsească-n buzunare,
dacă au un... bunic mare?

 Floarea-soarelui cea dulce


A n-florit cum înflorește
Floarea-soarelui – în zori,
a n-florit sărbătorește:
farfurie-n gălbiori!

Soarele a sărutat-o
și-n sărutul lui ceresc
trec albine cu-adunatul
dulcelui nepământesc.
Furnica


Suflețel micuț,
blând și hărnicuț,
hai, nu fi prostuț,
sui pe degetuț.
Râde suflețelul,
că-i dau degețelul
și-mi arată câmpul,
și-mi arată timpul:
        Pentru o furnică
ziulica-i mică,
iară sus pe deget
nu zăresc nimica.

Gardul cu doi cântăreți
De pe gard cocoșul cântă,
de sub gard – un greieruș.
Primul – să mă scol îmi cântă,
altu-mi cântă... la culcuș!


Veniți la bibliotecă și  
citiți cu noi, citiți ca noi,  
citiți mai mult decît noi!!!




Комментариев нет:

Отправить комментарий