26 октября 2014 г.

Mai citim?

Haideți să mai răsfoim din careta lui Iulian FILIP Urmele mele frumoase.



Lebăda de lîngă noi

Lângă vechiul heleșteu
se învecinează dulce
casa mea și cuibul tău.
Ai alt cuib unde te-ai duce?

Pe la toamnă vei zbura
nu știu unde, nu știu cât...
Eu rămân la casa mea
și nu plâng, dar mi-i urât.

Lângă vechiul heleșteu,
cât voi ști că ești departe,
va fi gol în cuibul tău,
va fi rece-n a mea parte.




Mama mea, sora florii
Mama mea, mama mea
duce-n mâini o floricea
și acea floricea
parcă-i surioară dreaptă
cu mămica mea.


Naiul lui nenea Nae
 Nenea Nae are-un nai
și un nepoțel Mihai.
        Măi nepoate, măi Mihai,
nu ai vrea să cânți la nai?

Iar nepotul n-are nai:
        Cum să cînți din ce nu ai?
        Eu ți-l dăruiesc, Mihai.
... N-are nenea Nae nai.


O întrebare pentru fiecare

O fată,
o oglindă,
o mătură-n tindă
Unde credeți că fetița
se repede fugulița? –
la oglindă
ori în tindă?
Veniți la bibliotecă 
și citiți cu noi, 
citiți ca noi, 
citiți mai mult decît noi!



Комментариев нет:

Отправить комментарий