13 декабря 2013 г.

Întîlnire de suflet



Iata că am intrat în farmecul sărbatorilor de iarnă – bucuria copiilor! Cu acest prilej am fost în vizită la prietenii noştri de la grădiniţa nr. 135 pe care nu i-am văzut demultișor. Ei ne-au întîlnit cu căldură şi  bucurie. Am organizat un program distractiv cu ei. De la copii am aflat ce iubeşte cartea? 


Și am aflat că fiecare are o carte preferată şi că părinţii le citesc mult. Apoi, după o mică înviorare, am citit basmul ”Iepurașul cel fricos” în timpul căreia picii au stat cuminciori şi ascultatori. 



A urmat o serie de întrebări - răspunsuri despre împărăteasa Iarnă, în timpul căreia micuții au dat dovadă de ingeniozitate și haz. Am rămas mulțumiți și noi, și copii. Vă mulțumin, dragii noștri, vă dorim tot binele din lume, la anul și la o nouă întîlnire! 




Olesea TOMIȚA

Комментариев нет:

Отправить комментарий