1 октября 2013 г.

Ziua persoaneloe în etate!

Astăzi este ZIUA PERSOANELOR ÎN ETATE, deci este ziua tuturor buneilor și bunicilor!
Dragii noștri! Noi vă iubim enorm de mult și vă dorim să ne fiți alături cît mai mult timp!



Zic către nepoţelul meu:
- Am obosit, sunt om şi eu!
Mă lămureşte, la adică:
- Tu nu eşti om, tu eşti bunică!...
Gabriela Genţiana Groza




Ce ochi de tânăr ți-au rămas,
Bunicul meu cu dulce glas
Ce îmi zâmbești mai diferit
Decât o faci în mod obișnuit!

Dacă mă crezi, bunicule, să știi
Încă mai cred în vise de copii
Și-ți spun că de nimica nu mi-e frică,
Cât încă ești, eu pot să mai fiu mică!


Vai, ce-i albă bunicuța
Parca a nins în păr la ea
Trec prin părul ei mînuța
Dar zpăda nu se ia.

E-atît de alb
Și-atît de bun,
Bunicul meu
E cel mai bun
Din lumea asta
Și vă spun,
Vă rog să mă credeți
Că știu ce spun,
Și-o să vedeți.
E nins de ani
Dar e frumos,
Cu pielea albă
C-albă-a fost,
Deși s-a mai zbîrcit un pic,
Dar nu-i nimic,
Îl plac așa că e bunic
Și e al meu! 
Tanasa Constantin

Комментариев нет:

Отправить комментарий