5 января 2013 г.

Zîmbiţi, vă rog!


Fiindcă mai suntem în toiul sărbătorilor şi bibliotecile vor sta închise încă cîteva zile, 
m-am gîndit şi eu să te mai distrez cu cîteva glume. Fii atent:


Papagalul
După ce un an întreg copilul l-a rugat să-i cumpere un papagal, tatăl merge în sfîrşit la magazinul de animale:
-         Aş dori papagalul acela frumos. Cît costă?
-         Acela e un papagal deosebit: ştie să vorbească şi mai învaţă încă o limbă străină, răspunde vînzătorul, şi costă 500 de lei.
-         Cam scump. Daţi-mi-l pe acela mai urîţel.
-         Acela costă 1000 de lei. Ştie la perfecţie 4 limbi străine, citeşte şi traduce.
-         Atunci daţi-mi-l pe cel din colţ, cel mai amărît şi năcăjit.
-         Papagalul cela costă 4000 de lei.
-         Cum? Atîţea bani pe un papagal prăpădit? Ce ştie el să facă?
-         Nu ştiu, dar ceilalţi doi îi spun „profesore”.

Varza

  La masă, mama i se adresează băiatului:
 - Mănîncă şi varză, nu numai carne. Şi varza este la fel de bună!
 - Nu cred, mamă. Dacă ar fi aşa, atunci cîinele nostru ar fi mîncat toată varza din grădină.




Vitaminele
La farmacie:
- Aş dori nişte vitamine pentru copil!
 - A, B sau C?
 - Indiferent! Încă nu a invăţat să citească!


La pescuit
Mihăiţă pescuia singur pe malul unui lac. Curios, prietenul lui îl intreabă:
 - Are balta peşte?
 - Are, da-i acoperit de apă!


Struţii
Doi struţi stăteau la o discuţie:
 - Ştii de ce ne băgăm noi capul în nisip?
 - Nu ştiu de ce o faci tu, dar eu caut petrol!



Furnica cea darnică

Furnica alerga disperată prin pădure. La un moment dat, dă nas în nas cu leul, regele animalelor:
 – Ce faci, furnicuţo, unde alergi în halul ăsta?
 – Păi, cum, măria ta, n-ai auzit?
 – Nu, ce e?
 – S-a produs un accident îngrozitor...
 – Spune odată, ce e?!
 – Păi, s-au ciocnit elefantul şi hipopotamul, rău de tot...
 – Bine, şi ce treabă ai tu, de ce alergi aşa?
 – Mă duc să donez sînge!



Комментариев нет:

Отправить комментарий