4 октября 2012 г.

”Proaspeții” cititori ai bibliotecii


Totul a început de la o excursie prin bibliotecă: coridoare, uși, birouri... ”Eu știu ce este o bibliotecă! Este un loc unde e LINIȘTE...”; ”Și eu știu! E un loc, unde vin bătrîneii să se odihnească!”; Da e adevărat, că dacă rupem foile din carte; ea se supără și fuge de la noi?”. Nu aveam replică. Sunt mai informaţi decît noi. Uite așa trece o excursie prin biblioteca ”I.Mangher” cu povestiri, întrebări afirmări şi exemple curioase.
Ehehe... şi ce ochi mari şi curioşi au făcut când au păşit pragul atelierului de ceramică, unde au văzut fel de fel de personaje, figurine aranjate pe rafturi.  Şi atelierul de arte plastice le-a placut la fel de mult: desene, colaje, origami. Întrun cuvant - captivant.
Am înțeles! Lutul e GLOD!
Iniţierea în rândul noilor cititori ai bibliotecii a trecut la fel de interesant şi vesel.
Dulcii noştri puișori au pregătit un recital de poezii, protagonista fiind fireşte, cartea.

... Tsss! Aici lucrează cei maturi!!!

”... să vă spun eu ceva: cărțile pentru copii sunt cu totul altfel decît cele pentru mămici
Au şi povestit ce istorioare le plac, care sunt eroii preferaţi.

Ghici ghicitoarea mea...

La rându-ne, am venit şi noi cu nişte ghicitori despre carte. S-au descurcat bine, au ghicit imediat. A fost o amosferă caldă, ne-am distrat de minune.
Dar mai important e că astăzi biblioteca a devenit mai bogată cu încă ZECE utilizatori!
Să vă fie într-un ceas bun, țiporași!
Am meritat!

Vivat, BIBLIOTECA!

Vasiluța Vasilache.

Комментариев нет:

Отправить комментарий